آرایش ColorBlend در بازار لوازم آرایشی سیاه ظاهر می شود

Kesha Williams ، مدیر عامل و بنیانگذار برنده جایزه ColorBlend Makeup می گوید که چگونه مارک با عملکرد بالا به بازار لوازم آرایشی سیاه کم مصرف دسترسی پیدا می کند

کسا ویلیامز بنیانگذار ColorBlend

Kesha Williams بنیانگذار و مدیرعامل برند آرایشی و بهداشتی ColorBlend در انگلیس ، برنده جایزه ، نام تجاری آرایش خود را با عملکرد بالا در سال 2016 راه اندازی کرد. پس از اتمام مدرک تجاری خود و فهمیدن زندگی 9-5 برای او مناسب نبود ، او بیشترین علاقه را داشت. ایجاد یک مارک آرایشی متناسب با “مصرف کننده زیبایی قهوه ای”. ما با متخصص زیبایی همه جانبه و مجری برنامه های مستقر در لندن درگیر شدیم تا با ترس روبرو شویم ، در فوربس حضور داشته باشیم و اینکه چرا مارک های زیبایی شامل مشتریان سیاه پوست بسیار طولانی شده است.

از خودتان بگویید

من بنیانگذار و مدیرعامل ColorBlend Makeup هستم – یک برند زیبایی با عملکرد بالا که در درجه اول متناسب با مصرف کننده زیبایی قهوه ای است. من یک متخصص آرایش ، آرایشگر ، کارآفرین ، روحیه آزاد ، عاشق زندگی هستم و عاشق خندیدن هستم. چالش و پیروزی هایی که در تجارت و زندگی با آن روبرو شده ام ، مرا به زنی تبدیل کرده است که امروز هستم – پرشور ، مقاوم و مصمم. من همچنین یک پسر نه ساله بسیار جذاب مادر هستم.

اولین بار کی فهمیدید که علاقه زیادی به لوازم آرایشی دارید؟

من از همان سال های نوجوانی لذت بردن از لوازم آرایشی را شروع کردم – لزوما نمی دانستم هنگام استفاده از آن چه کار می کنم ، اما قطعاً می توانم یک چین و برش آبی بزنم! من در بیرون (در آن سن) مجاز به آرایش نبودم ، اما از خلاقیت آن لذت بردم. آن روزها روزهای براق کننده و براق کننده لب های خوشبو از فروشگاه لوازم آرایشی بود. من در ادامه برای چندین امتیاز معروف آرایش ، که از آنها کاملاً لذت بردم ، آرایشگر شدم.

وقتی اولین دسته از ColorBlend Contour Palette ایجاد و به من تحویل داده شد ، من بیش از حد می ترسیدم که با آنها کاری انجام دهم. برای چند ماه هر روز جعبه را باز می کردم و با هیبت به آنها نگاه می کردم و سپس جعبه را می بستم و کاری نمی کردم …

کشا ویلیامز – ColorBlend

ColorBlend چگونه آغاز شد؟

این مفهوم در سال 2014 آغاز شد. من در سال دوم دانشگاه خود مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی پس از انصراف از کار در دفتر مرکزی لندن بودم. من احساس گناه می کردم که پسرم را در حالی که مشغول تحصیل بودم ساعتهای طولانی را در مهد کودک رها کردم ، بنابراین ، تصمیم گرفتم که پس از اتمام کار ، نمی خواهم یک نقش فارغ التحصیل را دنبال کنم. من قبلاً به عنوان یک آرایشگر و مشاور زیبایی تجربه داشتم ، بنابراین می دانستم که اشتیاق من آنجاست. من همچنین می دانستم که در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی برای زنان با رنگ پوست تیره و عمیق شکاف وجود دارد ، بنابراین ، در کنار تحصیلاتم ، تحقیقات خود را در مورد بازار ، محصولات ، تولید کنندگان ، مواد تشکیل دهنده و قانونگذاری انجام دادم. من در سال 2015 فارغ التحصیل شدم و آرایش ColorBlend شش ماه بعد در سال 2016 راه اندازی شد.

نمونه های بنیاد Colorblend
چرا ایجاد آرایش ColorBlend مهم بود؟

ColorBlend Makeup قهرمانان کم مصرف مصرف کنندگان است. ما می دانیم که نمایندگی مهم است زیرا واقع گرایی مهم است. برای مدت زمان طولانی ، زنان به دلیل محدودیت دسترسی و / یا دسترسی به محصولات مناسب دسترسی نداشتند و ما این فاصله را خیلی قبل از اینکه مارک های اصلی که روی باند پرش می کنند ، پیدا کردیم. ما سایه های تیره و تیره را ارائه می دهیم که به طور گسترده در خیابان های بزرگ موجود نیست. حداقل 1.3 میلیون زن سیاه پوست در انگلیس زندگی می کنند که 3 برابر بیشتر از سایر همسران خود صرف زیبایی می کنند. چگونه می توان این موضوع را نادیده گرفت؟ تلاش های بازاریابی و تبلیغاتی ما این را تشخیص می دهند – واقع گرایی مهم است زیرا بر ادراک خود تأثیر می گذارد. ارزشهای اصلی مارک تجاری بیانگر خود ، شمول و فردیت هستند.

آیا در روند آفرینش چالش هایی را تجربه کردید؟
پالت کانتور ColorBlend اولین محصولی بود که تولید شد

بزرگترین چالش من خودم و مواجهه با ترسهایی بود که داشتم. اولین محصول ما پالت کانتور ColorBlend بود (30 پوند) و وقتی اولین دسته ایجاد شد و به من تحویل داده شد ، من خیلی ترسیده بودم که با آنها کاری انجام دهم. چند ماه هر روز جعبه را باز می کردم و با هیبت به آنها نگاه می کردم و سپس جعبه را می بستم و کاری نمی کردم. فقط وقتی خودم را راهنمایی یافتم که به من آتش می داد و برای فشار دادن آنها به آن احتیاج داشتم ، آیا قادر به انجام این کار و راه اندازی نام تجاری بودم.

فکر می کنید چرا محصولات زیبایی برای زنان سیاه پوست در گذشته محدود بوده است؟

من فکر می کنم در این مورد اتفاق نظر وجود دارد [major] خرده فروشان می گویند که سرمایه گذاری در بازار قومی بازده کافی از سرمایه گذاری ندارد – و سرمایه گذاری کم باعث تولید سطح پایین رشد بازار می شود. اما به روشی که من می بینم ، اگر سرمایه گذاری انجام نشود و محصولات برای جلب علاقه مصرف کنندگان وجود نداشته باشد ، چگونه می تواند بازار رشد کند؟

بزرگترین لحظات برجسته شما به عنوان بنیانگذار و خالق ColorBlend کدامند؟

در چند سال گذشته ، من موفق به کسب جایزه ای شدم بهترین مارک آرایشی و بهداشتی و نامزد شده برای بهترین بنیاد حق بیمه، که بسیار شگفت انگیز بود زیرا ما بر مارک های عمده لوازم آرایشی پیروز شدیم. من در رادیو بی بی سی لندن معرفی شدم ، (با تشکر از جودی لاو دوست داشتنی) ، و تقریباً در همان زمان مارک یک مراسم کریسمس در خانه فریزر ، خیابان آکسفورد داشت. من کاملاً آن رویداد را دوست داشتم زیرا وقتی ColorBlend ایجاد شد ، دیدن آن در یک فروشگاه بزرگ یکی از دیدگاه های من بود. ما ویژگی هایی در روزنامه گاردین، گلم آفریقا و مجله Glamour. اخیراً در من برجسته شد فوربس، که یک موفقیت شگفت انگیز بود!

چه چیزی ColorBlend را از سایر محصولات آرایشی موجود در بازار متمایز می کند؟
کانسیلر ColorBlend

ما یک مارک تجاری جذاب برای زیبایی های قومی هستیم – ما فقط در زمینه فروش آرایش نیستیم ، بلکه احساسات ، سبک زندگی و ارزش های مخاطبان خود را در نظر می گیریم. محصولات ما هنگامی که مشتری آن را می پوشد ، احساسی را در مشتری ایجاد می کند و ما از طریق استفاده از محصولات با کیفیت بالا و قیمت قابل قبول ، نماینده و شمول آنها هستیم. پایه های ما غیرقابل انتقال هستند ، بدین معنا که وقتی خود به خود تنظیم شود ، لباس های شما به هم نخورد و سایه هایی پیدا کنیم که یافتن آنها دشوارتر است. محصولات ما دارای ظاهر و احساس عالی هستند و دارای ویژگی های چند منظوره هستند. به عنوان مثال ، کانسیلرهای ما 3 در 1 هستند ، که برای تغییرات فصلی رنگ پوست مناسب است.

محبوب ترین محصول شما (و چرا) چیست؟

پرفروش ترین محصول پالت کانتور ColorBlend است (30 پوند). این اولین محصول ما بود و دارای نور و تاریک است ، بنابراین مشتریان از هر رنگ پوست می توانند این محصول را خریداری کنند. این به دلیل ویژگی چند منظوره آن است – از پودرها می توان برای مجسمه سازی ، تنظیم و برجسته سازی استفاده کرد ، پایان آن ساتن و ابریشمی صاف است ، و با یک آینه اندازه سخاوتمندانه همراه است.

چه توصیه ای به کارآفرینان زن در زمینه زیبایی دارید؟ بهترین توصیه / درسی که آموخته اید چیست؟

راه خودت رو نگیر بدترین احساس این است که وقتی روی ایده ای نشسته اید و سپس شخص دیگری آن را به بار می آورد. خواه کمبود پشتیبانی باشد و هم منابع ، می توانید آن را عملی کنید! به دلیلی دید شما به شما داده شده است. کار را بگذارید ، تحقیق خود را انجام دهید و تا آنجا که می توانید بگیرید! همچنین از استفاده از افراد اطراف خود نترسید.

چه چیزی برای ColorBlend Makeup برای 2021 در دسترس است؟

کلاسهای آنلاین 1-2-1 مجازی برای راحتی ، همکاریهای هیجان انگیز و عرضه محصولات جدید. ما در تلاشیم تا ColorBlend را با دسترسی فیزیکی به فروشگاه ها حتی بیشتر در دسترس قرار دهیم ، بنابراین با ما همراه باشید و برای آخرین اخبار در لیست نامه های پست الکترونیکی ما ثبت نام کنید و از این امر مطلع شوید! به سایت www.colorblendmakeup.com بروید

مصاحبه با تامالا سزار


مارک های آرایشی سیاه

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>