خط اختصاصی مراقبت از پوست سیاه آینده را هدایت می کند

وقتی نولی میچو نتوانست محصولات مراقبت از پوست را برای رنگ پوست خود پیدا کند ، دامنه محصولات مراقبت از پوست سیاه خود را تولید کرد. در اینجا او در مورد چگونگی شروع 4.5.6 Skin صحبت می کند

توسط ابیولا اولانی پکن

4.5.6 بنیانگذار Noelly Michoux

در مقاله ای در Sifted ، شما در مورد چگونگی پیدا کردن محصولات مراقبت از پوست سیاه برای رنگ پوست خود در حالی که در نورماندی ، پاریس ، لندن و حتی در ایالات متحده آمریکا زندگی می کنید که دارای قدرتمندترین جمعیت رنگین پوستان در جهان است ، صحبت کردید. به شما فهماند که این یک مسئله جهانی است. اقدامات اولیه ای که برای شروع داستان 4.5.6 انجام دادید چه بود؟

این ناامیدی من از صنعت مراقبت از پوست بود و متوجه شدم که این مسئله برای هر شخصی که ملانین در پوست خود دارد ، یک مشکل است. من وسواس داشتم که بفهمم چرا این محصولات زیبا توسط برجسته ترین مارک های صنعت نمی توانند در مقیاس های بزرگ راضی کنند.

چرا به محدوده 4.5.6 گفته می شود؟

من مقیاس فیتزپاتریک را کشف کردم ، یک طرح طبقه بندی عددی که رنگ پوست را به شش گروه فتوتیپ از یک تا شش طبقه بندی می کند. اعداد 456 از انتهای تیره تر مقیاس رنگ است. نام ما از گروه بندی مقیاس فیتزپاتریک ، مخاطبان متنوع ما در آن گروه ها ، و تحقیق ما پشتیبانی می کند و بنیانگذاران مارک تجاری که انواع پوست آنها در این گروه های مختلف قرار دارد ، الهام گرفته شده و منعکس می کند.

در طول تحقیق چه چیزهای دیگری یاد گرفتید؟

من تفاوت های ساختاری و عملکردی در پوست افراد پیدا کردم ، بسته به میزان ملانین آنها. که ذهن من را منفجر کرد. سرانجام فهمیدم که یک توضیح فیزیولوژیکی وجود دارد و شروع به تحقیق بیشتر کردم. چیزی که من فهمیدم این بود که با مارک شروع نمی شود. این کار با افرادی که مواد اولیه را درست می کنند شروع می شود. این صنعت بیشتر روی پوست با سطح ملانین پایین متمرکز بود. بخش بزرگی از جمعیت در تحقیق و توسعه و فرمولاسیون مراقبت از پوست مورد استفاده قرار نگرفتند. بنابراین ، در آگوست 2017 ، تصمیم گرفتم یک مارک تجاری متمرکز بر علم مراقبت از پوست ملانین را ایجاد کنم. اینگونه 4.5.6 شروع شد.

چگونه شروع به تولید کردید محصول شما؟

بعد ، من شروع به جستجوی آزمایشگاه کردم. شما با این اشتیاق وارد کار می شوید که برای افرادی که می خواهید خدمت کنید ، مورد نیاز است و با یک صنعت کامل روبرو هستید که برای پوست های قفقازی کار می کند. به یاد دارم که با آزمایشگاه های خاصی صحبت می کردم ، و آنها می گفتند ، “شما می خواهید برای افراد سیاه پوست مراقبت از پوست انجام دهید؟ ما این کار را نمی کنیم اما ما فرمول های سریعی داریم و شما فقط می توانید کره شی و برخی عطرها را اضافه کنید. این را دوازده بار شنیدم. باید تحقیق و توسعه واقعی ، آزمایش واقعی روی جمعیت مورد نظر انجام شود.

من خوش شانس بودم که شریک تجاری خود ، ایمن را از طریق دره لوازم آرایشی فرانسه پیدا کردم. او یک پزشک ، محقق پوست ، زنی رنگین پوست از تونس است که پنج سال تحقیق روی پوست ملانین انجام داده است. من ایمن را “شفابخش پوست” می نامم زیرا او می تواند درک علمی خود را بگیرد و آن را با دانش گسترده خود در مورد مواد ترکیب کند. این مسابقه ای بود که در بهشت ​​ساخته شده بود. با هم ، مجبور بودیم یکی پس از دیگری از چالش عبور کنیم. ما باید اطمینان حاصل کنیم که مأموریت ما در صنعتی که مسائل را مطابق آنچه ما نمی بیند ، به خطر نیفتد. ما به بالاترین استانداردهای کیفیت ، حمایت و توانایی نیاز داشتیم. ما خوشبختانه با مرکز تحقیقات LVMH جوجه کشی کردیم که سالها به طور مستقل طول می کشید.

محصولی از محدوده 4.5.6

ما فضای آزمایشگاهی ، تجهیزات ، مردم عالی داشتیم – هر آنچه برای تولید محصولات شگفت انگیز نیاز داشتیم. ما فضای آزمایشگاهی خود را ایجاد کردیم و یک واحد تولیدی ایجاد کردیم که برای شرکت های نوپا دیوانه است [laughs]. اما ما مجبور بودیم زیرا همه چیز به آزادی نوآوری بستگی داشت. ما می توانیم نظرات مشتری را بگیریم و ماه ها بهبود پیدا کنیم زیرا دارای تخصص داخلی هستیم. ما ابزار لازم را داریم و تمایل ، تمایل و عشق عمیقی برای خدمت به افراد 4.5.6 پوستی داریم. اگر این موارد را نداشته باشید نمی توانید چیزی را تغییر دهید.

بسیاری از مارک ها نمی توانند واقعاً نوآوری کنند زیرا باید در فرمول های خود خرید کنند. بسیاری از مارک ها قدرت و بودجه لازم را در اختیار همه دارند ، اما تمایلی ندارند. ما می توانیم وضعیت موجود را به چالش بکشیم زیرا این آزادی را داریم و می توانیم از رابطه مستقیم خود با مردم خود برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و افزایش آگاهی استفاده کنیم. ما برای آینده این برند و ابزارهای شگفت انگیز و منحصر به فردی که برای پوست غنی از ملانین ایجاد خواهیم کرد بسیار هیجان زده هستیم.

در طول همه گیری با چه چالش های غیرمنتظره دیگری روبرو شدید؟

تاکنون تأثیر منفی مشاهده نکرده ایم. اولین قفل در وسط آزمایشگاه ما در حال ساخت اتفاق افتاد. به یاد دارم که انتقال را برای سازندگان ارسال کردم ، سپس دو روز بعد همه چیز متوقف شد. من هرگز اینقدر اضطراب نداشته ام. ده ها هزار یورو در حساب بانکی شخص دیگری برای کاری دارید که به این زودی ها انجام نمی دهند.

ما مجبور شدیم به دنبال تامین کننده دیگری برای بسته بندی بگردیم. این یک نعمت مبدل بود زیرا ما فهمیدیم که ما به یک شرکت خارجی احتیاج نداریم. ما فقط از بسته بندی شیشه ای ساده استفاده کردیم و همه کارهای داخلی را انجام دادیم. در صورت وجود ، قفل کردن به ما امکان می دهد ساده تر و تصمیمات نازکتر بگیریم. فرایندهای ما واقعاً یکپارچه شدند و همه کارها را خودمان انجام می دادیم.

آنچه می بینیم ، فوق العاده است ، این است که مردم وقت بیشتری برای مراقبت از خود دارند. این به ما امکان می دهد گفتگوی عمیق تری با مخاطبان خود داشته باشیم. آنها س aboutالاتی راجع به این نوع نمونه ها می پرسند و سعی می کنند یاد بگیرند “چه چیزی برای من خوب است؟” این بهترین اتفاقی است که می تواند برای ما بیفتد.

شما در برجسته شده اید روزنامه گاردین، تندرستی بانوان، Vogue و اکنون زیبایی و موهای سیاه. چه نقاط عطف دیگری را برای 4.5.6 Skin در نظر دارید؟

ما چنان تحقیق و توسعه گسترده ای داریم که تمام برنامه هایی که داریم منتظر هستیم که تدوین شوند. نقطه عطف بعدی افزایش آگاهی است. درگیری بیش از دیدن یک زن سیاه پوست در تبلیغات یک برند بزرگ است. این باید از R&D ، از استراتژی مارک تجاری ناشی شود و تا انتها پایین برود. مردم به اطلاعات احتیاج دارند زیرا مارک های تجاری را وادار می کنند تا از دیدگاه خود چیزها را ببینند. مارک ها با کمبود فراگیر بودن و مواردی که به نظر می رسد مانند شمول نیستند ، از بین خواهند رفت. من می خواهم که همه به این مارک دسترسی داشته باشند: زنان و مردان در هر سنی ، بدون توجه به رنگ پوست ، محل زندگی یا میزان پولشان.

شما می خواهید برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان خود گسترش دهید؟

ما باید مردم را آگاه کنیم. ما ذهن مردم را عوض می کنیم. مخاطبان هدف ما از خودم به عنوان یک زن رنگارنگ شروع کردم.

چه موارد اصلی دیگری برای مراقبت از پوست مهم هستند؟

پوست شما اولین پاسخ دهنده به هر اتفاقی است که در بدن شما می افتد. موارد زیادی در روده رخ می دهد ، و این ابعادی بود که ما به آن علاقه مند بودیم. این مراقبت از پوست برای بدن ، بدن تا تمام مراحل مراقبت از مو بود.

صنعت را به سمت كجا می بینید؟

شخصی سازی یکی از گرایش های بعدی خواهد بود ، اما من فکر نمی کنم این فقط یک روند باشد. مردم می خواهند زمینه های ژنتیکی آنها تجزیه و تحلیل شود. اگر شما می خواستید پوستی بی عیب و نقص و زیبا داشته باشید ، سه سال پیش آرایش چیزی بود. مراقبت از پوست بیشتر برای آگاه ترین افراد بود. اما هرچه آگاهی مردم درباره سلامتی بیشتر شود ، بیشتر به آن روی می آورند.

شخصی سازی روند بعدی زیبایی خواهد بود

من فکر می کنم ما با شخصی سازی می خواهیم همین مورد را ببینیم. شما “عقل پوستی” یا افرادی خواهید داشت که بیماری پوستی جدی دارند و از محصولات انبوهی که به شخصی سازی روی می آورند کمک نمی گیرند. با گذشت سالها ، افراد به عنوان استاندارد به سراغ محصولات شخصی می روند.

چه چیزی شما و سایر بنیانگذاران را به لیست نمونه های پوسته خود در وب سایت 4.5.6 تحریک کرد؟

قبل از اینکه فرم 4.5.6 را فرموله کنم ، می خواستم متخصص پوست داشته باشم. من می خواستم سرمایه گذارانی داشته باشم که رنگین پوست باشند. هر کاری که امروز انجام می دهیم به معنای تجربه جمعی ما به عنوان رنگین پوستان است. ما با مردم ارتباط داریم و به نظر من این مهم است. اگر هرگز جای آنها نبوده اید ، چگونه می توانید با اصالت در خدمت آنها باشید؟ همیشه وجود تنوع در تیم برای من مهم بود و این چیزی است که من با رشد خود کاملاً حفظ می کنم. من می خواهم در همه قشرهای زندگی – از جنوب شرقی آسیا ، آمریکای لاتین ، جزایر – افرادی داشته باشم که با تجربه خود به عنوان افرادی با پوست ملانین به این شرکت می آیند. به نظر من به همین دلیل مارک دلسوز تری خواهیم بود.

به سایر کارآفرینان سیاه پوست ، به ویژه کسانی که خطوط مراقبت از پوست را شروع می کنند ، چه توصیه ای می کنید؟

قبل از اینکه به چگونگی انجام این کار ، مکان رفتن ، روند و نحوه جمع آوری پول برسیم ، یک نکته اساسی وجود دارد که مردم باید بدانند: فقط به دنبال آن باشید. حتی اگر سابقه خوبی نداشته باشید ، از امکانات ، شرایط مناسب و تجربه برخوردار نیستید ، میل به یادگیری یک چیز قدرتمند است.

هیچ چیز برای من کارآفرین نبود. من سابقه مراقبت از پوست ندارم. من 10 سال در یک مجتمع بزرگ کار نکردم ، در یک مدرسه Ivy League شرکت نکردم یا از خانواده ای که دارای توانایی بودند ، نیامدم. در صورت وجود ، شرایط من از کودکی چالش برانگیز بود. چیزی که به یاد می آورم این بود که احساس می کنم اگر می خواهم کارهای بیشتری از زندگی ام انجام دهم ، تنها کاری که باید انجام دهم این است که تلاش کنم. سخت ترین کار این بود که خودم را در این مورد قانع کنم. من هر بهانه ای را که تصور کنید پیدا کردم. من بچه دار می شوم ، اعتماد به نفس ندارم ، تجربه ندارم ، کسی را نمی شناسم. اما در پایان روز ، این کار را کردم زیرا خیلی مهم بود. اگر این کار را نمی کردم احساس می کردم زندگی در حال فرار است.

همین که این طرز فکر را پیدا کردید – من این کار را می کنم – زندگی راهی دارد که شما را مرحله به مرحله نشان می دهد. دید واضحی داشته باشید و در نهایت به آنجا خواهید رسید. پسر کوچکم سعی داشت راه برود ، و من مدام فکر می کردم ، او هر روز یک گازلیون سقوط می کند [laughs]، و سپس او بلند می شود و تلاش می کند. پسرم الهام من بود. هیچ معجزه ای وجود نداشت ، اما من ادامه دادم. در واقع هیچ چیز دیگری برای اضافه کردن وجود ندارد.

4.5.6 پوست


مارک های بیشتر مراقبت از پوست متعلق به سیاه و سفید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>