مارک گیاهی پوست و مو Aveda 100٪ گیاهخوار است

مارک لوکس مراقبت از پوست و مو Aveda ، که بر اساس مسئولیت محیط زیست ساخته شده است ، 100٪ وگان شده است

مارک لوکس مراقبت از پوست و مو Aveda به تازگی نقطه عطف جدیدی را در سفر پایداری این برند اعلام کرده است: همه محصولات مراقبت از مو ، رنگ مو ، مراقبت از بدن ، آرایش و عطر آن 100٪ گیاهخوار است. این خبر خوبی برای زنانی است که می خواهند رژیم زیبایی و موی خود را سبز کنند.

با افزایش تقاضا برای محصولات گیاهی ، طبیعی و کمتر سمی ، اعلامیه Aveda در زمان مناسب ارائه می شود. نام تجاری که از زمان تاسیس دهه هفتاد در صف “زیبایی سبز” پیشتاز است ، معتقد است که شما مجبور نیستید که با عملکرد بالا برای مواد وگان ، پایدار سازش کنید ، یا بین ایجاد محصولات زیبا یا محیط زیست بودن بیشتر تصمیم بگیرید. مسئول اجتماعی

محصولات وگان به آن دسته از کالاهایی گفته می شود که بدون هیچ گونه حیوان یا مواد تشکیل دهنده حیوانی ایجاد می شوند. Aveda از زمان تاسیس این مارک در سال 1978 عاری از بی رحمی بوده و عمدتا گیاهخوار بود ، به استثنای برخی از محصولات حاوی عسل ، موم و مواد تشکیل دهنده مشتق از موم در تعداد محدودی از محصولات. حذف آنها کار ساده ای نبود.

دیگر موم نیست

کریستین هال ، معاون تحقیق و توسعه آودا ، می گوید حذف موم از محصولات کار ساده ای نبود. وی توضیح داد: “حذف موم یكی از بزرگترین چالشهای فرمولهای Aveda بود زیرا به ایجاد بافت ، ساختار ، بازده رنگ و صافی كمك می كند.” وی افزود: “یك گزینه معمول برای موم برای محصولات لب به طور خاص موم مصنوعی است ، مومی كه از نفت مشتق شده است. اما در آودا ، از آنجا که ما متعهد شده ایم حداکثر استفاده از مواد طبیعی را بدست آوریم ، در عوض ترجیح دادیم ترکیبی بی نظیر از کره ها و موم های گیاهی ایجاد کنیم که برای استفاده به اندازه کافی قوی باشند ، اما در لب های شما نیز احساس خوبی داشته باشند. “

این برند همچنین سوپرمدل و فعال آب و هوایی Arizona Muse ، سوپرمدل و فعال آب و هوا را به عنوان اولین خود معرفی کرده است مدافع جهانی پایداری.


زیبایی سبز

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>