پشت صندلی | Tiff J از سالن 3Thirty

بنیانگذار Tiff J 3Thirty به ما می گوید که چگونه سالن مستقر در Shoreditch خود بیش از 10 سال خدمات برای هر نوع بافت مو ارائه می دهد

Tiff J – سالن 3 سی

هنگامی که تیف J اولین سالن خود را در Shoreditch لندن در سال 2009 افتتاح کرد ، نگران این واقعیت نبود که در اوج رکود جهانی یک شرکت بزرگ تجاری را راه اندازی کرده است ، زیرا می دانست که 3Thirty قصد دارد چیزی متفاوت متفاوت ارائه دهد.

تیف در آن زمان فقط 25 سال داشت ، 10 سال به عنوان آرایشگر کار می کرد و می دانست که مردم لندن برای آرایشگاهی فریاد می زنند که همه انواع مو را تهیه می کند.

تیف می گوید: “در 3Thirty ما با هر بافت مویی قابل تصور از مشتریان استقبال می کنیم.” “مشتری چه موهای صاف اروپایی داشته باشد ، چه موهای آسیایی و چه موهای آفریقایی ، می توانیم از آنها مراقبت کنیم. هر آرایشگر در همه انواع موها از صاف تا زیاد مویی آموزش دیده است. “

در عرض سه سال از افتتاح ، 3thirty مشتری های خود را از سراسر پایتخت جذب می کرد زیرا در مورد کار تیم انجام می شد. و حرکت هرگز کند نشده است. در حقیقت ، در پنج سال گذشته ، با مراجعه مشتری به طور فزاینده ای از بافت طبیعی موی خود ، Tiff شاهد رشد سریعتر تعداد مشتری بوده و تیم وی متناسب با آن گسترش یافته است – او در حال حاضر 11 سبک دهنده را استخدام می کند ، که همه آنها ستون های خود را قبل از قفل بسته بندی کرده بودند.

در آغوش گرفتن بافت های طبیعی مو

“آغوش گرفتن از بافت طبیعی مو در چند سال گذشته به روندی تبدیل شده است ، اما این چیزی است که ما از یک دهه قبل ارائه می دهیم. هنگامی که روند رو به رشد رفت ، ما قبلاً نامی برای خود ساخته بودیم تا مردم بدانند کجا باید بیایند. “

3 داخلی سالن سی

علم مو چیزی است که تیف علاقه زیادی به آن دارد و ساعت ها برای آموزش خود صرف کرده است تا بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه دهد و دانش مربوطه را به تیم خود منتقل کند. تیف می گوید: “ادامه تحصیل در مورد این عنصر مو به من و تیمم درک بیشتری از نحوه رفتار موهای فر و بهترین تکنیک ها و محصولات مراقبت از آنها می دهد.”

داشتن این درک بیشتر به این معنی است که هر یک از اعضای تیم در سی و سه سالگی می توانند با مهارت هر مشتری در مورد موهایشان و نیازهای خاص آن صحبت کنند.

سالن مشاوره

تیف می گوید: “حداقل زمان قرار در 3 سی یک ساعت و پانزده دقیقه است.” “این امکان مشاوره پانزده دقیقه ای با هر مشتری را فراهم می کند ، مهم نیست چند بار قبل از آن به سالن مراجعه کرده باشید. واقعاً مهم است که این زمان را به گپ زدن با مشتری و درک آنها و نیازهای او اختصاص دهید. “

تیف می گوید ، این وقت را با مشتریان جدیدی که ممکن است تجربیات بدی در سالن های دیگر داشته باشند بسیار مهم است.

وی افزود: “بسیاری از مشتریان جدید ، به ویژه آنهایی كه موهای فر دارند ، برای ملاقات خود با تعدادی از ترس وارد می شوند ، بنابراین من به تیم خود آموزش داده ام كه ​​قبل از شروع موهای زائد برای مشتری ، این موارد را به روشی حساس برطرف كند. به عنوان مثال ، بسیاری از مشتریان مو فرفری ، یک آرایشگر را تجربه کرده اند که موهایشان را خیلی کوتاه می کند یا آنها را با یک قدم موهای خود رها می کند. در طول مشاوره ، آرایشگران من می توانند به مشتری اطمینان دهند که این مسئله در سی و سوم مسئله ای نخواهد بود ، زیرا ما درک کاملی از نحوه رفتار موهای فر دار داریم. “

یافتن تعادل

با این دانش ، تیف و تیم همچنین بر اساس نیازهای خاص مشتری در مورد تهیه محصول در خانه و توصیه های درمان در سالن اطمینان دارند.

تیف می گوید: “این یک مورد است که می تواند تعادل بین توصیه برای یک سرویس یا محصولی را که واقعاً به آن احتیاج دارند و انجام فروش سخت ، تعادل پیدا کند.” “هیچ فایده ای ندارد که مشتری مشتری چیزی به درد او بخورد ، اما اگر چیزی را پیشنهاد دهید که باعث تغییر مثبت مو شود ، او خوشحال خواهد شد و می خواهد آن محصول را بخرد یا دوباره برای آن سرویس رزرو کند.”

او می گوید: “ده سال اول باورنکردنی بود و من به آنچه تیم و من با سی و سه به دست آوردیم بسیار افتخار می کنم.” “ما از همان روز اول ، قبل از تبدیل شدن به کلید واژه امروزی ، تنوع را هم از نظر تیم و هم از نظر مشتری جشن می گرفتیم. تنوع در قلب سی و سومین است و همچنان گسترش می یابد.

مجموعه زیر فرهنگ

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>