Shedid & Parrish – محدوده جدید مراقبت از مو وگان برای موهای آفرو

مارک وگان جدید موی Shedid & Parrish از راه اندازی شش محصول برای موهای فر و بافت دار خبر می دهد

بنیانگذار Shedid & Parrish جسیکا پریش

داستان Shedid & Parrish برای بنیانگذار شروع شد جسیکا پریش، که سالها تلاش کرد تا موهای طبیعی پیدا کند که هم از موهای او مراقبت می کردند و هم فرهایش را مدل می کردند. پدر و مادر جسیکا به عنوان یک کودک خوانده و نژاد مختلط ، نمی دانستند که چگونه از موهای او مراقبت کنند و به ندرت آرایشگران سالن را مراقبت می کردند و محصولات خاصی نیز در دسترس نبود. اینها عامل اصلی ایجاد برند وی بودند Shedid & Parrish، و جسیکا خستگی ناپذیر تلاش کرده است تا اطمینان حاصل کند که دامنه محصول از کیفیت سالن برخوردار است در حالی که فقط از 100٪ مواد طبیعی و گیاهی استفاده می شود.

قبل از اینکه بنیانگذار تجارت زیبایی شوید ، چه کاری انجام می دادید؟

قبل از شروع Shedid & Parrish بیش از 20 سال را در دنیای تجارت گذراندم و در بخش غذا و املاک و مستغلات تخصص داشتم. اخیراً ، من مدیر بازرگانی در Time Out Market بودم که در آن مفهوم بازار غذایی و فرهنگی آنها را در مقیاس بین المللی رشد دادم و پنج مورد را در سراسر آمریکای شمالی توسعه و افتتاح کردم! علاوه بر این ، من همچنین یک MBA اجرایی از دانشگاه Cranfield دارم.

چه چیزی شما را بر آن داشت تا برند Shedid & Parrish را به بازار عرضه کنید؟

من بیشتر زندگی خود را صرف مبارزه با موهایم کرده ام. پدر و مادر من به عنوان یک کودک مختلط و خوانده ، نمی دانستند که چگونه از موهای من مراقبت کنند ، اما در آن زمان آرایشگران نیز این کار را نمی کردند و مطمئناً محصولی برای امتحان وجود نداشت. امروز که به اطراف نگاه می کردم ، احساس کردم سرویس دهی هنوز هم از طریق یک آرایشگر در خیابان های بزرگ و یا از یک محصول قابل اعتماد وگان ، 100٪ طبیعی ، بدون رایحه و با کیفیت سالن ساخته شده به طور خاص با مایع حلقه ای بسیار دشوار است. و بافت در ذهن … بنابراین ، من تصمیم گرفتم دامنه خودم را ایجاد کنم.

چطوری اسم را انتخاب کردی؟

نام تجاری در واقع گردآوری فرهنگ ها و زمینه های مختلف من است. نام دخترانه مادر تولد من Shedid و نام خانوادگی فرزندخواندگی من Parrish است ، بنابراین احساس درست است که هر دو را برای نام تجاری ترکیب کنم زیرا بدون طبیعت و پرورش ناشی از هر دو وجود نخواهد داشت.

آیا تهیه سرمایه برای این کار آسان بود؟

من Shedid & Parrish را با پس انداز خودم شروع کردم ، بنابراین هنوز نیازی به دریافت بودجه ندارم. من احساس اشتیاق زیادی درمورد این پروژه داشتم و می دانستم که در نهایت برای رشد به سرمایه گذاری احتیاج دارم ، اما این احساس درستی بود که اگر به ایده های خود ایمان داشتم باید پولم را در جایی که دهانم است بگذارم. بنابراین ، با پولی که طی این سالها پس انداز کرده بودم ، از خودم حمایت کردم. شاید در آینده لازم باشد به حامیان مالی نزدیک شوم ، گرچه مطمئن هستم که این کار آسان نخواهد بود.

چه زمانی راه اندازی کردید؟

1خیابان فوریه 2021!

برندهای زیادی برای مراقبت از مو برای موهای فر وجود دارد ، USP این مارک چقدر است؟

بسیاری از محصولات عالی در خارج وجود دارد ، با این وجود با Shedid & Parrish ، مهم است که 100٪ طبیعی و گیاهی نیز باشند تا در دسترس ترین حالت قرار بگیرند. من می خواستم فقط از بهترین مواد استفاده کنم تا محصول ما از کیفیت سالن برخوردار باشد که در خانه تجربه شود. علاوه بر این ، محیط بسیار مهم است ، بنابراین محصولات ما با استفاده از بسته بندی آلومینیوم ، مستقیم به چاپ بطری می پردازند و ما نحوه بازیافت پمپ ها را نشان می دهیم. کار با طبیعت از همه کارهایی که انجام می دهیم عبور می کند به منظور فراگیری ، مارک خود را برای همه می خواستیم. موج ، پیچ ، پیچ و تاب ، بلند ، کوتاه ، مرد ، زن ، غیر جنسیتی خاص. بسیاری از مارک ها بر روی بازار “afro” یا “بازار اروپا” تمرکز دارند ، اما برای ما فرها در قلب ما هستند و اینکه چرا این محدوده ایجاد شده است ، تا راه حلی برای همه فراهم کند.

دامنه از چه چیزی تشکیل شده است؟
محصولات Shedid & Parrish به صف می شوند

شامپو پاک کننده عمیق (/ 22/275 میلی لیتر)؛ نرم کننده عمیق ترمیم (27 / / 275 میلی لیتر)؛ تهویه مطبوع ترک ابریشمی (27 / / 275 میلی لیتر)؛ سرم کنترل فر (28 پوند / 150 میلی لیتر)؛ کره افرو (29 £ / 300 میلی لیتر) و کرل استایلر (29 / / 300 میلی لیتر).

آیا به عنوان یک کودک نژاد مختلط که به فرزندی پذیرفته شده بود ، مشکل مو داشتید؟

قطعاً … بله! ترکیب من جالب است: ایتالیایی – سودانی – کنگوئی – بلژیکی (اگرچه من بزرگ شدم و فکر کردم کنگو-بلژیکی چاد-فرانسوی باشد). واقعاً معنای آن این بود که هیچ کس واقعاً نمی دانست با موهای مخلوط من چه کند – مطمئناً در یک جعبه زیبا قرار نمی گرفت. من در یک خانواده انگلیسی و کانادایی پذیرفته شدم که همه موهایشان “مدیریت نرم” است. آنها نمی دانستند چه باید بکنند و مطمئن ترین گزینه در یک برهه قطع شد! این قطعاً به این معنی بود که من با ناامنی مو بزرگ شده ام ، احساس می کنم مثل یک پسر به نظر می رسم ، مطمئناً جذاب نیستم. من با ورود به سنین نوجوانی شروع به رشد کردم اما این مسئله به همان اندازه چالش برانگیز بود زیرا آرایشگران و آرایشگاه ها نمی دانستند چه کاری انجام دهند و هیچ محصولی برای نوع موهای من در قفسه ها وجود نداشت. همچنین ، در آن زمان ، شما افراد نژاد مخلوط / موج دار زیادی را در رسانه ها نمی دیدید ، بنابراین کاملا منزوی کننده بود.

به والدین کودکان نژاد مختلط چه توصیه ای می کنید؟

از این نترس آن را لمس کنید ، احساس کنید و از متخصصان بپرسید. دنیا قطعاً از بچگی من به جلو حرکت کرده است ، که بسیار شگفت انگیز است ، اما هنوز هم برای همه والدین بسیار دشوار است ، چه رسد به کسانی که فرهنگ فرهنگی در آن انداخته شده است. آنها که به طور طبیعی هستند را دوست داشته باشند و موهایشان را از روی سرشان دوست دارند. همه ما می خواهیم متناسب شویم اما وقتی موی سر شما متفاوت است یا سبکی برجسته دارد ، نمی توانید آن را پنهان کنید و این باعث می شود که ما و بخصوص کودکان احساس تنهایی کنیم. با این حال ، اگر آنها بدانند که بدون توجه به آنچه که می توانند هر چیزی را لرزاندند ، آنها را دوست دارند و هرچه رشد کنند به آنها می چسبد.

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ آیا این فقط مخصوص فرهای نوع 3 است؟

Shedid & Parrish بدون توجه به نوع آنها ، با در نظر گرفتن همه فرها ایجاد شده است. این به این معنی است که پوست سرتان ملایم باشد ، به آن رطوبت اضافه کنید ، و کشش و تغذیه را تشویق کنید که منجر به رشد مو می شود. بسیاری از ما الگوهای مختلف فر را روی یک سر داریم ، بنابراین دامنه های ما این را پشتیبانی می کنند. شامپو و تهویه مطبوع برای انواع مختلف فر مناسب است ، و محدوده مدل سازی آن خاص تر است ، بسته به این که آیا می خواهید محصولی موخوره (سرم موج دار) را کاهش دهد ، موخوره را کاهش دهد و رطوبت اضافه کند (Curl Styler) یا تزریق مغذی تر (کره آفرو). از آنجا که دامنه بسیار طبیعی و ملایم است ، همه افراد دارای موهای فر یا بافت دار می توانند از آن پیر و جوان استفاده کنند.

محصول قهرمان برند چیست؟

Curl Styler احتمالاً محصول مورد علاقه من است… سرشار از روغن های طبیعی و کره درخت روغن قلم ، آن را برای ترویج تعریف ، گزاف گویی و خاصیت ارتجاعی کاملاً مناسب حل می کند.

چه کسی به شما الهام می کند؟

من تمایل دارم از چیزهای اطرافم الهام بگیرم. دوستانم به من و سفرهای مختلف زندگی مختلف ، گاهی اوقات دشوار ، و توانایی مداوم آنها برای داشتن مدبرانه و عبور از آنها الهام می گیرند. من از معلم یوگای خود الهام گرفته ام که توانایی دیدن جهان را با چنین روحیه ای روحانی دارد (دوست دارم آن احساس آرامش را پیدا کنم!). همچنین دریافتم که اغلب از همکاران و همسالانم الهام می گیرم. جرقه نبوغ ، عزم راسخ ، توانایی دیدن واضح چیزها. به نظر من همه اینها الهام بخش است و آنها مرا تشویق می کنند که به جلو حرکت کنم.

برنامه شما برای این برند چیست؟

Shedid & Parrish همیشه درمورد ارائه یک راه حل قابل دسترسی برای جامعه موی حلقه ای و یافتن برابری مو بوده است. من هنوز هم در می یابم که ، به عنوان یک دختر فرفری ، به راحتی نمی توان در یک سالن آرایش با یک آرایشگر که موها را می فهمد ، دید. من خیلی دوست دارم سالن های Shedid & Parrish را ببینم که در آن همه فرها توسط یک تیم آگاه و البته محدوده کیفیت خارق العاده سالن ما استقبال می شود.

کجا می توانیم شما را پیدا کنیم؟

www.shedidandparrish.co.uk
www.instagram.com/shedidandparrish


بیشتر مارک های مو بنیانگذار Black

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>