Superdrug کمپین زیبایی و تنوع فراگیر را راه اندازی می کند

Superdrug یک کمپین جدید تنوع را آغاز کرده است ، سایه های تو، با یک سری تعهدات و تعهدات پیشرو در صنعت که باعث می شود این برند به زیبایی همه جانبه خود ادامه دهد

زیبایی فراگیر
تصویری از کمپین Superdrug Shades Of You

Superdrug با راه اندازی Shades of You ، زیبایی فراگیر را جدی می گیرند ، اقدامی که بخشی از کارزار تبلیغات Own Your Beauty است. این امر با تعهد مداوم خرده فروش در نمایندگی تمام خریداران و جشن مشتریان متنوع خود همسو است.

یک کمپین ساخته شده بر اساس تحقیق

هزار فرد از نژاد سیاه و میراث مخلوط ، برای به اشتراک گذاشتن نیازهای بهداشتی و زیبایی خود و نظرات در مورد چگونگی ادامه صنعت زیبایی ، برای دستیابی به تنوع واقعی ، به یک نظرسنجی پیوستند.

از طریق نظرسنجی ، Superdrug کشف کرد:
• 35٪ در حال حاضر هنگام خرید محصولات بهداشتی و آرایشی در خرده فروشان زیبایی در خیابان احساس نمایندگی نمی کنند.
• 86٪ گفتند که خرده فروشان زیبایی باید فعالیت های تبلیغاتی خود را بیشتر کنند ،
• 31٪ احساس کردند که توسط تصاویر فعلی برندهای زیبایی در کمپین ها و پوسترها نشان داده نمی شوند.
• 41٪ یافتن سایه های آرایش متناسب با رنگ پوست آنها دشوار است
• 37٪ یافتن محصولات مراقبت از پوست که نیاز آنها را برآورده کند دشوار است[1].
• 85٪ دوست دارند خرده فروشان زیبایی محصولات بیشتری را مخصوص پوست های تیره و نیاز به مراقبت از موی بافت تهیه کنند

علاوه بر در دسترس بودن محصول ، نیاز به آموزش و تجربه زندگی در میان همکاران کف فروشگاه وجود دارد. این بررسی مشخص کرد که آموزش ویژه برای مهارت در کارمندان در زیبایی های خاص سیاه و میراث مخلوط مفید خواهد بود ، 83٪ معتقدند افرادی که در صنعت بهداشت و زیبایی کار می کنند باید آموزش خاصی را برای رنگ پوست های تیره در هنگام ارائه آموزش ببینند. توصیه های آرایشی و بهداشتی و 85٪ معتقدند افرادی که در صنعت بهداشت و زیبایی فعالیت می کنند ، باید آموزش های ویژه ای برای رنگ پوست های تیره در هنگام ارائه مشاوره برای مراقبت از پوست ببینند.

نمایندگی کلیدی است

یافته های این نظرسنجی نشان می دهد که مصرف کنندگان می خواهند صنعت زیبایی متعهد شود که متنوع تر و نماینده جامعه میراث سیاه و مختلف باشد.
• 81٪ موافقت کردند که خرده فروشان زیبایی باید کارهای بیشتری را برای تأمین نیازهای خاص جامعه سیاه پوستان و رنگین پوستان انجام دهند.
• 84٪ موافقت کردند که یک کمپین زیبایی که مخصوص افراد رنگین پوست ایجاد شده گامی مثبت برای یک خرده فروش زیبایی است.

تابلوی صداها

برای اطمینان از اینکه کمپین Shades of You به طور کامل نماینده جامعه سیاه و میراث مخلوط و افراد رنگین پوست است ، Superdrug با تغییر دهنده های تأثیرگذار همکاری کرد: جواهر آته، مدافع تنوع و مشاور مبارزات Superdrug ؛ میشل سلطان، متخصص بافت و سفیر برند برای Imbue و سرلینا بوید، شریک رسانه ای کمپین و بنیانگذار دختر کاکائو مجله

Ateh Jewel اظهار نظر کرد ، “من بسیار خوشحالم که برای ایجاد این کمپین با Superdrug همکاری کردم. جهان در حال تغییر پس از BLM ، post-Covid است و من بسیار افتخار می کنم که با این محبوب عالی خیابان کار کردم تا به مردم کمک کنم بیشتر دیده شوند و انتخاب بیشتری داشته باشند زیرا انتخاب برابر بودن است. Superdrug آفرین این فقط آغاز است! ‘


[1] نظرسنجی از 1000 بزرگسال سیاه پوست و میراث مختلط در انگلستان. فیلد 16هفتم – 25 مارس 2021 ، توسط 3Gem به نمایندگی از Mind + Matter و Superdrug.


تنوع و فراگیری

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>